Вибір найкращого підлогового покриття для приміщень, в яких розміщується торговий майданчик, вкрай непростий. При виборі підлоги для магазину необхідно врахувати площу приміщення, специфіку товарів, що продаютьс та плановану прохідність торгового залу.
Правильний розподіл підлогових покриттів не тільки допоможе заощадити кошти, а й значно перетворити зовнішній вигляд магазину. Грамотне поєднання несхожих один на одного матеріалів візуально розширює простір приміщення. Внутрішня навігація для покупців буде значно спрощена, якщо за допомогою підлогових покриттів виділити зони продажу різних груп товарів.
Постійний потік людей — відмінна риса успішного магазину. Безпечна підлога допоможе уникнути травматичності, а грамотне зонування — надмірного скупчення людей. Також варто приділити увагу показниками горючості підлоги, особливо якщо у продажу є легкозаймисті товари.
Сьогодні мало вразити покупця хорошим і дійсно якісним товаром. Про солідність торгового майданчика говорить не тільки ввічливий персонал, а й вдало підібраний дизайн. Гарна та якісна підлога допоможе зробити торгове приміщення унікальним і незабутнім.
Варіанти підлогового покриття в магазини:
ー найпопулярніший матеріал для підлоги. Його можна знайти за цілком доступною ціною, він практичний, за ним легко доглядати. Різноманітність дизайнів під дерево, мармур і бетон дозволяє привнести індивідуальність в будь-який інтер’єр магазину.
має високу зносостійкість. Покриття складнозаймисте, гіппоалергенне і його можна експлуатувати до 10 років. Пошкодження ж усуваються простим шліфуванням.